tisdag 28 februari 2012

Jag kan bara inte...

eller jag vet inte.. jag vill så gärna men om det skulle gå fel då skulle verkligen allting vara förstört, det skulle aldrig gå någonsin mera igen..skulle förlora så mycket... 
Jag vill men jag vågar bara inte helt enkelt!!
Så oerhört mycket energi till det men jag kan inte ta beslutet.. 

Inser att det är så sjukt mycket viktiga beslut som måste tas nu detta året och jag känner mig så kluven, stressad och helt förvirrad....
Vad ska man satsa på, vad kommer jag tycka är kul? Vad skulle jag vilja jobba med några år framåt?
Försöker döva alla mina tankar med hög musik i lurar, jobbig träning men de är som fastklistrade..

Usch vad tråkigt inlägg detta blev, men alla har väll dåliga dagar inte sant?
Som en fråga utan svar ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar