söndag 4 mars 2012

I think you want it, but you havent realize it yet..

Shit vilken dålig uppdatering det är här !!
Helgen såg kort o gott ut så att fredagen var jag hemma och pluggade och lyckades somna innan 12 :D
Lördags gav jag mig iväg till linköping och kollade balklänningar, det resulterade i en blå djupt urringad halterneck balklänning för min del och jag är så nöjd med den :)
Kvällen fortsatte hos Hampus där det var ett gäng till och vi spelade spel, kollade film och melodifestival och myste i soffan.
Fick massage av Hampus säkert i mer än 20 min och så skönt de var, ska nog boka mig en tid hos en riktig  massör som kan reda ut alla knutar och hårdhet efter all träning, spänningar och sånt..
Idag har jag sovit länge, tränat och bara tagit det lugnt men även varit duktig o städat mitt rum..
Fick med mig en citybag från Åhlens hem också i lördags och den kommer jag att använda flitigt, trots att den inte är äkta skinn men ska fortsätta min jakt på snygg väska i äkta skinn som har allt ja vill ha!
Natti/ Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar