torsdag 9 februari 2012

Trevlig utsikt

Ikväll var jag och Sofia och simmade i Hagadal, det var släckt och massa ljus tända så riktigt skönt att ligga däär och plaska en timma faktiskt :)
Man hade för ovanlighetens skull mycket trevligt att titta på under denna timma, får gå dit oftare på to kvällar :)

Idag tog jag även den första gardasil sprutan och jag tillät en sjuksköterske student att sticka mig snäll som jag är, jag tycker det är kul att ta sprutor och blodprov och sånt så det gör inget. Nu blev ju hon en erfarenhet rikare till sin utbildning tänkte jag när hon fick leta reda på rätta stället och klämma åt muskeln och satte in nålen.
Färga håret blev inte av idag eftersom jag tydligen måste blondera mig för att kunna bli ljusare brun senare..
Hmmm.. så det får jag fundera på hur jag ska göra med det..

GMU sökte jag idag också,, så nu kommer jag med spänning vänta på besked om jag får komma och göra tester med mera, det skulle verkligen vara så himla kul. Det är ju en sak som jag verkligen vill göra också så jag kommer hålla tummarna.
Jag sökte tjänster runtom i hela landet, även om man bara anmälde intresse för 3 stycken.. jag hade velat anmäla intresse för tio stycken just för att många av utbildningarna finns på flera orter också.

Nu ska jag sova lite hade jag tänkt, sov gott // Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar