fredag 3 februari 2012

Weekend in calmare

Idag åkte jag till kalmar vid två tiden och väl framme står man och smsar en om hur man ser ut för att hon ska känna igen mig, känns lite konstigt men vi hittade varandra till slut i alla fall :D
Jag hade aldrig känt igen henne om jag hade fått gissa haha
det var ju som sagt kanske mer än 6 år sen vi träffades.. 
Men vi gick runt i centrum ett tag och höll på att förfrysa och letade efter ett mysigt fik, efter 2 stycken så tog vi ett som låg längre bort ifrån centrum och väl där inne hade de världens sötaste semlor, de var kanske 3-4 cm höga bara och bara lite större än en 5-krona.. 
Tänkte köpa med mig några men jag tar de en annan dag istället, för imorgon ska jag kanske nämligen tillbaka till kalmar, det ska bli så kul om jag åker :D
Kanske tar lite bilder och lägger upp.
Kommer må som en prinsessa om det blir som tänkt ^^
<3/ Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar