söndag 19 februari 2012

tävling om Canon 600D

Jag är med och tävlar om en Canon 600D. 
Ett äventyr jag skulle vilja göra om är att åka till London igen och det kommer jag förhoppningsvis göra i sommar. Förra gången jag var där hann vi inte njuta av utsikten eller hinna att få så bra bilder tagna på ställen vi var på, och det finns mycket flera ställen jag skulle vilja besöka i London och då kunna fota det med en bra kamera. 
Som på denna plats hann vi inte ta så mycket bättre bilder, vill tillbaka och ta flera och bättre bilder på alla sevärdheter som vi ska besöka, så jag har fina minnen för livet. 
Här är en bild på statyn vid picadilly, som kunde ha blivit så mycket bättre. Skulle vara riktigt fint att ha med mig en riktigt bra kamera på denna och flera resor jag kommer att göra som kommer att göra minnena mycket finare. En ny kamera skulle verkligen behövas här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar