onsdag 1 februari 2012

Im delicate

Onsdag kväll, vilodag har hunnit med att vara lite hjälpsam här hemma, lagat mat och varit nere och beställt tid hos frissan.
Dock fanns det ingen så pass lång tid nu innan helgen, för färgning av mitt långa hår som jag hade velat piffa upp lite nu innan helgen.
Ska färga det i en ljusare nötbrun färg tror jag ^^
Imorgon har vi en sovmorgon fram till klockan 11 och jag funderar på att gå upp lite skapligt och springa mitt pass innan skolan börjar så jag slipper de på idrotten sen.. beror lite på hur länge jag sitter framför denna dumburken ikväll men de lär väll bli ett tag..
Imorgon kanske jag berättar vad jag ska hitta på i helgen, delvis i alla fall men de kommer i alla fall bli en kul, spännande helg, är förväntansfull och taggad till tusen :D
Det kommer vara mycket helgerna framöver, hela denna helg är fullspäckad, nästa helg också, förmodligen helgen efter de oxå, och helgen efter de oxå :D 


Men så kul det är, jag mår riktigt bra just nu! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar