lördag 18 februari 2012

The beautiful people

I fredags-lördags hade jag det riktigt bra, shoppade loss lite grann och är riktigt nöjd med det jag fick hem :D
Vid 5 tiden hämtades jag upp för en kväll/natt med kul och mys, riktigt nöjd med den trots ett litet missförstånd..
Vill åka tillbaka igen, börjar gilla Kalmar mer och mer, att flytta dit efter studenten känns oerhört lockande...
Jag kom hem från kalmar vid 10 tiden idag och vid 11 gick jag och lade mig, kom upp vid 2 igen.. 
När man är sjuk så är det bästa man kan göra att sova, men fick inte så mycket sömn alls på natten, så kunde ha varit det också. 
Ligger och kollar skor just nu och jag hamnar alltid bland klackskorna, har en sån period nu..
Dessa skulle inte vara helt fel att få hem, finns i grönt rött och blått också, men då i mocka.. 
Röda eller svarta skulle vara dö snyggt men det är 14 cm klack och 3 cm platå, vilket skulle resultera i att jag skulle bli ca 1,95 lång :P 
Får nog hålla mig till mina 5-9 centimeters, men någon gång ska jag köpa ett par riktiga killer heels !! 
Om jag får sällskap av någon 2 metersman vill säga ;)
Man hade ju inte tackat nej till Alexander Skarsgård, 194 lång och sjukt snygg. 

Mums säger jag bara !!
//Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar