onsdag 11 januari 2012

There are no words for this

Dagen har varit seg eftersom jag somnade inte förens efter 02.30, inatt ska jag somna tidigare.
Naturkunskap, svenska, samhäll & religion stod på schemat idag och fan så segt att sätta igång med allt igen :P
Men jag är grymt taggad till historia c arbetet, vi ska släktforska så långt tillbaka som vi  hittar :D
Ambitiös som jag är ibland , så har jag redan 5,6 generationer med namn klara yrke, födsel och död ska läggas till på det också ..
På eftermiddagen så åkte jag in till Vimmerby och besiktade bilen, läskigt
men det gick skitbra och den gick igenom helt utan problem :D
Passade även på att hämta upp syster i vby och dunka musik i bilen med henne hem.
Andra viktiga saker hann jag också med idag, det är tur det för det är alltför ofta man inte har tid, stannar upp och lyssnar på sig själv..
hittade två bilder som kan visa hur jag vill ha min tatuering fast med annorlunda text då förstås :)

Godnatt / Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar