onsdag 18 januari 2012

Jag vill ha dej baby..

Oj nu var de några dagar sedan jag skrev, ska tjata lite på att Frida ska in & skriva oxå :)
I måndags hände de inte så mycket, igår var det intervaller som gällde för min del och de gick förvånansvärt bra tycker jag :D
Fick även en komplimang fråga av en person jag aldrig skulle tro jag skulle fått de ifrån (nöjd tjej)
Idag var det gymmet som gällde, det blev mest armar jag tränade idag, hann inte med allting jag skulle köra
för det var sjukt mycket folk där, minst 15 personer alltså,,,
När jag säger 15 personer så är de ca 14 killar och en tjej plus mig, sedan fylls gymmet på med ännu fler killar -.- alla tar ju grejerna jag ville ha, men de fick dela med sig ^^

Varför är det nästan aldrig så många tjejer på gymmet?
Jag har inget alls emot att träna själv som tjej på gymmet, tvärtom jag trivs riktigt bra och förstår mig inte riktigt på dem tjejerna som inte vågar ta sig dit själva utan ngn kompis med..
En hemlighet för bara er tjejer, killarna är MYCKET schysstare inne på gymmet och om du behöver hjälp med något så hjälper dem mer än gärna till, vissa kan även vara duktiga på att ge bra tips med mera.
Så passa på, gå till gymmet när killarna finns där, inte bara den anpassade tiden då endast tjejer får vara där..
Och våga ta i, våga köra med fria vikter, det ger bättre balans och man blir bättre på många sätt utav det och det finns mycket roligare saker att göra än att ligga och köra situps eller att springa på löpband ett helt pass.
Nu ska jag sova så jag är pigg och utvilad inför en dag med två lektioner och ett simpass sista lektionen :)
Kram Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar