tisdag 10 januari 2012

Att fela är mänskligt men att förlåta är gudomligt

Sitter och kollar in fina sanna citat , kärlekscitat som verkligen betyder något för mig.
Jag ska kanske tatuera mig och då ska det bli det som har betytt mest för mig i livet få en text kanske kombinerad med en symbol jag själv knåpat ihop.
Här är några fina en del skulle jag kunna tänka tatuera vissa är bara tänkvärda:

Älska mig som mest när jag förtjänar det som minst, det är då jag behöver det mest.


Min kärlek till dig är enkel, rak och sann, det är bara jag som krånglar till det ibland.             


Kärleken känner inget djup tills det är dags att skiljas.


Aldrig har jag älskat dig så djupt som då jag höll på att mista dig


Där det finns stor kärlek, finns det alltid mirakel.         


Amor Vincit Omnia - kärleken övervinner allt           


Att fela är mänskligt men att förlåta är gudomligt    


Många av dessa citat berör mig mycket, jag kom på ett eget litet citat som jag inte säger här som jag kanske skulle vilja tatuera in. 


Nu är i alla fall första skoldagen avklarad :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar