söndag 15 januari 2012

Projektarbete

Idag har jag faktiskt hunnit med ganska mycket , varit hos mormor och morfar, sprungit en runda på 5km, gått ner till centrum och solat, kollat på en kul film..
Men nu har jag klistrat mig vid datorn för att läsa vidare information till mitt projektarbete som jag verkligen måste ta tag i, med hårdhandskarna och det ska jag göra, tom kontakta en kändis för ställa upp på att svara på en enkät :)
Mitt arbete handlar ju lite om självkänsla och fick upp något fint när jag kollade runt.


Att älska någon när den gör som man vill är ingen konst
Utmaningen ligger i att älska när personen inte gör som man vill
Det är det som är ovillkorlig kärlek och det är från den som självkänsla växer fram.


Nej nu ska jag ta och fortsätta samt krypa ner i sängen och sova om en stund
Godnatt / Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar