söndag 22 januari 2012

Secrets..

I helgen har det hänt mycket, i fredags sprang jag och Frida 1 mil!! :)
Efter springet, solning, ärenden med mera så åkte vi iväg på fest !
Lördagen började med att Sofia blev buskörd til tåget som redan stod på plats och som vi skulle hinna med, har aldrig varit med om sån snabb körning men jag tackar för att hon hann med, för annars hade jag varit ensam på fotograferingen i oskarshamn :S
Fotograferingen gick bra , men vi hann inte med allting som vi skulle, men det blev nog jättebra ändå :)
Efter fotograferingen tog vi tåget hem och jag gick en långpromenad i snöovädret som slutade hos sofia där ett gäng hade filmkväll som vi inte var hemma ifrån föränn klockan 2 !!
Idag vaknade jag vid 1 och det blir en tur på löpbandet senare, lite plugg och bara chill en helt okej söndag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar