onsdag 7 december 2011

Trötta jag

Tja !
Evelina här,
Kan väl börja med att jag går sista året på samhällsprogrammet och är lite skoltrött men de ordnar sig :)
Det är ju inte speciellt långt kvar till studenten ju!
Min vardag ser i princip ut som Fridas skola, äta, träna, sova och försöka hitta på grejer med vänner när det finns tid då man inte pluggar -.-
Jag funderar fortfarande på mina framtidsplaner och vad jag vill göra men mina drömmar är minst sagt blandade och vitt skilda men jag vill göra GMU, jobba inom Försvarsmakten, kanske bli officer eller något sådant men detta är en kategori den andra är sjukvård jag vill plugga sjuksköterska och kanske vidareutbilda mig till barnmorska..
Men detta får jag nog tänka på ett bra tag till, för just nu har jag ingen aning om vad som passar mig bäst och vad jag tycker är roligast.
Nej nu ska jag tillbaks till plugg och förbereda en powerpoint som vi ska redovisa imorgon.
Natti natt ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar