söndag 11 december 2011

Söndag kväll ...

Helgen har varit slapp, i fredags blev de glass bak hos sofia med hampus & davy.
De blev två filmer A-team och Trassel , båda var riktigt bra!!
Lördagen spenderades i kalmar med att försöka hitta julklappar hittade några och har nu  ca 6 stycken kvar att köpa :/
Det är kul att ge bort men ibland så försvinner fantasin till att köpa något kul ..
Jag köpte mig ett par snygg snygga skor och jag bara längtar efter att ta på mig dem!!
Kollat på dem hela hösten typ men nu bestämde jag mig äntligen så jag blir nog ca 186-187 när jag går runt i dem, det var orsaken till allt funderande..
Senare på lördagskvällen åkte jag till Frida och hade kvällsmys med flera och spelade spel länge..
Idag har jag städat, bakat, pluggat lite och kollat på film..
Slutade kvällen med att äta en vitlöks macka, jag fick nämligen lite ont i halsen i morse och vitlök gör ofta susen mot sådant :)
//Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar