söndag 18 december 2011

Metropol och skak

Igår hade vi en helkul kväll som började med en himla beslutsångest över vad man skulle ha på sig, Sofia kom över och lånade tunika, väska och min locktång och det blev så fiint så =)
Jag tog en fransklänning som jag senare skulle få ångra djupt,,
Vi gick till Jenny och Mattias på förfest en stund för att gå vidare till Metropol, efter en stund kom festen igång och vi dansade hejvilt. Som sagt jag vet inte hur många gånger min klänning fastnade i min egen väska och en tant fastnade i den, en kille som dansa med mig fastnade med den i gylfen och hans skjortknappar 4 gånger!!!!
Tror jag döör vad alla i mitt gäng skrattade haha, pinsamt värre ju.
Stroboskopen satte igång och detta var en upplevelse min kropp inte gillade.USCH vad läskigt det var..
Nästa gång jag går dit får jag väl be dj:n ta det lugnt med lysena en stund, eller dansa blundande..
Men kvällen vart lyckad ändå tycker jag !!
Tack alla !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar