tisdag 27 december 2011

Mellandagarna

Nu är julen nästan över och ganska skönt att bara kunna slappna av i kroppen för min del eftersom jag är sjuk... Huvudet däremot får bearbeta mera saker.
I går åkte jag med syster och förälder till kalmar för att mellandags handla lite, tjockt med folk men lyckades få hem lite goa saker ändå..
Det blev ett underbart bh-trosa set, en hemlighet och ett super fint nattlinne
Får se när dessa grejer kommer till användning men kan alltid vara bra att ha och om man känner sig fin, så är man ju fin, eller hur ?
Sedan fick jag med mig 2 party klänningar hem som jag är helnöjd med, samt ett par höga skinn shorts!!
Passar perfekt till mina älsklingsboots som man blir lång och fin i.
Ikväll kollade jag och syster på En Julsaga och den var mycket bättre än vad jag väntat mig, tumme upp.

Nu blir de att försöka sova som kommer resultera i att ligga och tänka och fundera i timtals över sånt som kommer upp när man lägger sig....Tur att man har jullov just nu i alla fall så man kan sova länge :)
//Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar