torsdag 15 december 2011

I sista minuten

Idag har jag varit en sväng i vimseby och shoppat loss de "nästan" sista julklapparna. Har dock 2 stycken kvar, jag fattar inte varför allt alltid blir i sista minuten när man förberett sig så länge liksom?
All pressen och stressen kring jul med alla julklappar hit och dit det blir mycket pengar och man vill köpa rätt saker till rätt person...
Men nu har jag i alla fall hittat några till klappar och vi får se om jag själv har varit snäll i år och får mig något kul
Ett återstående litet problem kvar bara , vad ska jag ha på mig på nyår och vad ska jag göra på nyår??
Har kollat runt lite och hittat lite snygga kläder till nyår,, kan inte bestämma mig för något bara :P
Nej nu blir de sängen och sova tror jag minsann, fredag riktigt härligt imorgon och helgen ser jag fram emot!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar