lördag 17 mars 2012

Vår

Har kikat runt på olika sidor hm, gina, bik bok, top shop, nelly med mera och jag gillar vårens mode starkt.. 
Både sött med ljusa pasteller och mera tufft med höga slitna shorts med en massa coola detajler på och såklart skinnjackor!! 
Jag äger själv ingen skinnjacka än men ska försöka inskaffa mig en nu i vår, om inte så tar ja de i sommar när man tjänat ihop lite pengar och då blir de en dyr jofama by kenza jacka..
Idag lördag har jag varit i skolan.. fy så onödigt kolla på en film äta pizza och diskutera det kunde man lika gärna gjort en eftermiddag..
När jag kom hem lade ja mig och sov 2 timmar sen känns de bara som om jag har gått och småätit och varit onyttig hela dagen och kvällen.. 
Men vi säger väl såhär ,, det får man på lördagar!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar