tisdag 6 mars 2012

To the future and back

Nu har jag varit i skolan några timmar och snart så bär det av till kalmar med ett härligt gäng för att gå o checka in linneuniversitetet på deras öppet hus och få lite information kring olika utbildningar och sånt.
För mig blir de o kolla in sjuksköterska programmet men även barnmorske utbildning och kanske någon idrottsutbildning.
Kollat lite studentklänningar men tror faktiskt jag kollar efter det i London istället, då kan man ju lyckas att få en klänning ingen annan har. Man vill ju inte ha likadana men jag tror att många trots allt kommer att ha det, mig gör det inget om någon har likadan men man vill ju i alla fall försöka...
Nepp nu ska jag köpa lite färdgott till tågresan :)
Ha det gott !!
/ Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar